مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه

مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه
دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه
دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه
پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه
ادبیات نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه
فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه
ادبیات و مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

مقدمه:
بیمه  از جمله نهادهای اقتصادی است که نقش مهمی در حیات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشورها ایفا می کند. بیمه از شاخه های مهم بخش خدمات به شمار می رود که از یک سو باعث نوعی تأمین و احساس امنیت برای بیمه گذاران می شود و از سوی دیگر در رشته هایی که از نظر اقتصادی مطلوب بوده و در مسیر اهداف توسعه اقتصادی دولت می باشد، بستری مناسب برای سرمایه گذاری فراهم می کند (صفوی و فلاحتی، 1386، ص 12).فلسفه شکل گیری بیمه وجود خطر می باشد که همواره سابقه اي به قدمت زندگي انسان داشته و با ضرر و زيان همراه بوده است و موجب دل مشغولي انسان از بدو خلقت بوده است. در گذشته سرمايه اندک بوده و خطر هم گستره چنداني نداشته است؛

 

 

اما با توسعه جوامع بر دارائي انسان اضافه شد و ميزان درگيري او با خطر و ريسک افزايش يافت. بشر در زندگي ابتدائی خود خطري که همواره او را تهديد مي کرد، احتمال حملة حيوانات و يا افرادي از قبایل دیگر بود و زماني که به سلاح دست يافت تصور کرد که به زندگي آرامي دست يافته است اما به تدربج که به زندگي بهتر و کاملتري رسيد، همين وسايل، خطرات تازه اي را براي او به ارمغان آورد و انسان در تمامي مراحل از فکر پيشگیري از خطرات غافل نماند. به نحوي که در دوران گذشته اگر حيواني در کارواني از بين مي رفت، حيوان ديگری با هزينه کاروان تهيه مي شد تا صاحب آن به تنهايي متحمل ضرر نگردد.  با وقوع انقلاب صنعتي در قرن هیجدهم به عمق مخاطرات افزوده شد، به نحوي که امروزه با پيشرفت علم و فن، خطرات جديدي وارد زندگي انسان شده است. به طور کلّي بايد اذعان داشت که بيمه؛ تأمين کننده مالي براي فعاليت هاي بازرگاني است، از طریق انتقال ريسک هاي اتفاقي به بيمه گر، توان و کارآيي بازرگانان افزايش مي يابد، کمک مؤثري در توزيع نسبي هزينه ها مي نمايد، سبب افزايش اعتبار بيمه گذار مي شود، يک نوع پس انداز است و اینکه جامعه و اقتصاد جامعه از آن منتفع می گردد (تدبیری، 1380، ص 8-5).

 

 

الگوی مناسب برای ارزیابی عملکرد: اصولا سیستم های ارزیابی با توجه به شرایط و مقتضیات سازمان طراحی می شوند. البته این مطالب به این معنی نیست که هر سازمانی باید الگوی موجود را با شرایط سازمانی وفق دهد، چرا که شاید هزینه طراحی و ایجاد یک الگو آنقدر زیاد باشد که از نظر اقتصادی به صرفه نباشد و چه بسا الگوهای کاملی وجود داردکه قبلاً این مسیر را طی کرده اند و قابلیت های زیادی برای استفاده در سازمان مورد نظر دارند. ولی در هر صورت هر سیستم ارزیابی عملکرد باید از یک سری الزامات خاصی برخوردار باشد.«پارکر » معتقد است مواردی مثل عملی بودن، قابل فهم بودن برای عموم، بهبود دادن خود ارزیابی به صورت مستمر، بیشتر بودن مزایا از هزینه ها و دارا  بودن معیارهای واقعی و مستدل و قوی از ویژگی های یک نظام ارزیابی عملکرد است.
وجود شاخص های عملکردی (مانند؛ اهداف کمی و کیفی، نرخ رشد سازمان، نرخ رشد بهره وری و …) و شاخص های غیر عملکردی (مانند؛ توانایی سازمان برای تعیین آرمان ها و مأموریت ها، توانایی سازمان برای شناخت نیاز آینده و …) نیز می تواند از الزامات یک سیستم و الگوی ارزیابی عملکرد باشد (آذر و دانشور، 1387، ص 129).

 

 

 

 

 ویژگی های یک سیستم  ارزیابی عملکرد مناسب:با توجه به مدل ها و چارچوب های ارائه شده و طبق نظر اکثر صاحب نظران در زمینه ارزیابی عملکرد، می توان ویژگی های یک سیستم  ارزیابی عملکرد مناسب را به شرح زیر خلاصه کرد.

 

– از اهداف استراتژیک پشتیبانی کند؛ سیستم های ارزیابی عملکرد باید از اهداف استراتژیک نشات گرفته باشند. در غیر اینصورت این سیستم ممکن است فعالیت هایی را پشتبانی کند که اثر معکوس بر اهداف استراتژیک بگذارد. به علاوه باید به این نکته توجه کرد که اگر در طول زمان، استراتژی ها تغییر یابند، برخی شاخص های عملکرد نیز تغییر خواهند کرد. در نتیجه نیاز به انعطاف پذیری در این سیستم ها احساس می شود تا بتوان از این طریق اطمینان حاصل نمود که سیستم ارزیابی عملکرد همیشه با اهداف سازمان سازگار است.

 

– متوازن باشد؛ این موضوع که سیستم ارزیابی عملکرد نباید تنها از نقطه نظر مالی دیده شود بسیار حیاتی است. یک سیستم ارزیابی عملکرد بایستی انواع مختلفی از شاخص های عملکرد را شامل شود تا تمامی جنبه های مهم برای موفقیت سازمان را پوشش دهد. لذا بایستی بین شاخص های مختلف توازن وجود داشته باشد. یعنی به صورت متناسبی بر روی نتایج کوتاه و بلند مدت، انواع مختلف عملکرد (نظیر هزینه، کیفیت، تحویل، انعطاف پذیری و… ) جنبه های مختلف (نظیر مشتریان، ذی نفعان، رقبا، نوآوری و… ) و سطوح مختلف سازمانی (نظیر عملکرد کلی و بخشی ) تمرکز داشته باشد. 

 

– در مقابل بهینه سازی بخشی بایستد؛ از آنجا که شاخص های عملکرد بر روی رفتار کارکنان اثر گذارند، مجموعه ای نامناسب از شاخص ها می تواند به رفتار غیر کارکردی از طرف کارکنان منجر شود. به عبارت دیگر؛ کارکنانی که تنها در پی ارتقا و بهبود شاخص عملکرد مربوط به خود هستند، ممکن است تصمیماتی بگیرند که در تضاد با خواسته های مدیران باشد و بهبود در عملکرد واحد آنها به آسیب دیگر قسمت ها و یا حتی عملکرد کلی سازمان منجر شود. یک سیستم ارزیابی عملکرد باید از اینگونه بهینه سازی ها جلوگیری کند.

 

– تعداد شاخص های عملکرد آن محدود باشد؛ برای ایجاد عملکرد مناسب ضروری است که تعداد شاخص های عملکرد محدود باشند. افزایش تعداد شاخص ها نیاز به زمان تحلیل بیشتری دارد. گردآوری اطلاعاتی که از آنها استفاده ای نمی شود، یک اتلاف تلقی می شود. بنابراین، ضروری است که تنها داده هایی که برای یک هدف خاص کاربرد دارند و هزینه گردآوری آنها از مزایای مورد انتظارشان بیشتر نیست گردآوری شوند. همچنین افزایش تعداد شاخص های عملکرد، ریسک انباشت اطلاعات را افزایش می دهد که این امر موجب می شود که امکان اولویت بندی شاخص ها وجود نداشته باشد.

 

– دسترسی به آن آسان باشد؛ هدف یک سیستم ارزیابی عملکرد، دادن اطلاعات مهم درزمان مناسب و به شخص مناسب است. لذا نکته مهم درباره این سیستم ها آن است که باید به گونه ای طراحی شوند که اطلاعات آنها به راحتی بهبود یافته و در دسترس استفاده کنندگان از آن قرار گیرد و برای آنها قابل فهم باشد.
– حاوی شاخص های عملکرد جامع باشد؛ یک شاخص عملکرد باید هدف مشخص داشته باشد. به علاوه ضروری است که یک غایت مشخص نیز برای هر شاخصی تعریف شود و چارچوب زمانی مشخص شود که در قالب آن بایستی به آن غایت نائل شد (کریمی، 1385، ص 27).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
2-1- مروری بر صنعت بیمه19
2-1-1- مقدمه.19
2-1-2- تعریف بیمه20
2-1-2-1-تعریف بیمه از لحاظ لغوی20
2-1-2-2- تعریف بیمه از لحاظ قانون بیمه21
2-1-2-3- تعریف بیمه از لحاظ فنی21
2-1-2-4- تعریف بیمه از لحاظ مالی.21
2-1-2-5- تعریف بیمه در فرهنگستان ایران21
2-1-3- تارخچه بیمه22
2-1-3-1- تارخچه بیمه در جهان.22
2-1-3-2- تاریخچه بیمه در ایران.25
2-1-3-3- جایگاه بیمه بعد از انقلاب اسلامی.27
2-1-3-4- بیمه در جهان امروز28
2-1-4- انواع بیمه.29
2-1-4-1- بیمه های اجتماعی.29
2-1-4-2-  بیمه های بازرگانی.30
2-1-4-3- مقايسه بيمه های بازرگانی و اجتماعی.31
2-1-5- برخی از تعاریف و اصطلاحات بیمه ای31

2-2- مروری بر ارزیابی عملکرد33
2-2-1- مقدمه33
2-2-2-تاریخچه ارزیابی عملکرد34
2-2-2-1- تاریخچه ارزیابی عملکرد در جهان34
2-2-2-2- تاریخچه ارزیابی عملکرد در ایران.35
2-2-3- تعریف اندازه گیری36
2-2-4- دلایل اندازه گیری36
2-2-5- تعریف و مفهوم عملکرد36
2-2-6- انواع ارزیابی37
2-2-6-1-ارزيابي آينده نگر.37
2-2-6-2-ارزيابي گذشته نگر.37
2-2-7- مراحل ارزیابی.38
2-2-8- تعریف و مفهوم ارزیابی عملکرد.39
2-2-9- کارکردهای ارزیابی عملکرد40
2-2-10- دلایل ارزیابی عملکرد41
2-2-11- اهداف ارزیابی عملکرد42
2-2-12- ضرورت و اهمیّت ارزیابی عملکرد42
2-2-13- ابعاد ارزیابی عملکرد.43
2-2-14- فرآیند ارزیابی عملکرد45

2-2-15- شاخص ها و استانداردهای ارزیابی عملکرد.48
2-2-15-1-تعریف استاندارد48
2-2-15-2- تعریف شاخص48
2-2-15-3- انواع شاخص های عملکردی49
2-2-15-4- خصوصیات شاخص های عملکرد ایده آل.50
2-2-15-4-1- شاخص های مطلوب عملکرد از نظر پیتر دراکر.50
2-2-15-4-2- خصوصیات شاخص های عملکرد از نظر گلوبرسون.50
2-2-15-4-3- اصول شاخص های عملکرد از نظر ماسکل51
2-2-15-4-4- شاخص های عملکرد در مدل سینک و تاتل52
2-2-15-4-5- شاخص های عملکرد در مدل نتایج و تعیین کننده ها52
2-2-15-4-6- شاخص های عملکرد در مدل هرم عملکرد.53

2-2-16- مدیریت عملکرد54
2-2-16-1- تعریف مدیریت عملکرد.54
2-2-16-2- مزيّت هاي مديريت عملکرد.55
2-2-16-3- پیش نیازهای مدیریت عملکرد56
2-2-16-4- حرکت از ارزیابی عملکرد به مدیریت عملکرد56
2-2-16-5- شرایط حرکت مؤثر از ارزیابی عملکرد به مدیریت عملکرد.56
2-2-16-6- تفاوت مدیریت عملکرد با ارزیابی عملکرد.57
2-2-17- ديدگاه هاي سنتي و نوين درباره ارزيابي عملکرد59
2-2-17-1- مقایسه معیارهای سنتی و نوین ارزیابی عملکرد.60
2-2-17-2- اشکالات سیستم های سنتی ارزیابی61

2-3- مدل های ارزیابی عملکرد61
2-3-1-الگوی مناسب برای ارزیابی عملکرد.62
2-3-2- ویژگی های یک سیستم  ارزیابی عملکرد مناسب62
2-3-3- انواع مدل های ارزیابی عملکرد.64
2-3-3-1- مدل های ارزیابی عملکرد مالی66
2-3-3-1-1- تاريخچه سيستم‎هاي ارزيابي مالي.66
2-3-3-1-2- تجزيه و تحليل صورت هاي مالي.67
2-3-3-1-3- انواع نسبت‎هاي مالي.70
2-3-3-1-3-1- نسبت‎هاي نقدينگي70
2-3-3-1-3-2- نسبت‎هاي فعاليت (کارآیی)72
2-3-3-1-3-3- نسبت‎هاي ساختار سرمايه (توانایی پردراخت بدهی ها)76
2-3-3-1-3-4- نسبت‎هاي سودآوري78
2-3-3-1-5- نسبت‎هاي مالي مربوط به سرمايه‎گذاري سهامداران (ارزش بازار)81
2-3-3-1-4- نقاط قوت و ضعف نسبت‎هاي مالي84
2-3-3-2- مدل های ارزيابي بهره‎وري85
2-3-3-2-1- تاريخچه بهره‎وري.85
2-3-3-2-2- تعريف بهره‎وري86
2-3-3-2-3- انواع بهره‎وري86
2-3-3-2-4- سطوح بهره‎وري88
2-3-3-2-5- مراحل ايجاد معيارهاي بهره‎وري88
2-3-3-2-6- مفهوم ارزش افزوده در بهره‎وري.90
2-3-3-2-7- شاخص‎هاي بهره‎وري ارزش افزوده90
2-3-3-2-8- روش سريع ارزيابي بهره‎وري.93
2-3-3-2-9- محدوديت‎هاي ارزيابي بهره‎وري شركت‎ها95
2-3-3-3- مدل هاي اثربخشي سازماني97
2-3-3-3-1- رويكرد نيل به هدف.97
2-3-3-3-2- رويكرد سيستمي97
2-3-3-3-3- رويكرد عوامل استراتژيك.98
2-3-3-3-4- رويكرد ارزش‎هاي رقابتي98 
2-3-3-3-5- محدوديت مدل‎هاي ارزیابی اثربخشي سازماني.98
2-3-3-4- مدل‎هاي ارزیابی تعالي سازماني.99
2-3-3-4-1- مدل جايزه اروپايي كيفيت (EQA).99
2-3-3-4-2- مدل جايزه ملي دمينگ.102
2-3- 3-4-3- مدل جایزه ملی کیفیت مالكوم بالدريج104
2-3-3-4-5- محدوديتهای مدل‎هاي ارزیابی تعالي سازماني.106

2-4- مدل ارزیابی عملکرد متوازن107
2-4-1- مقدمه107
2-4-2- ابعاد مدل ارزیابی عملکرد متوازن.108
2-4-3- انواع شاخص ها در مدل ارزیابی عملکرد متوازن.110
2-4-4- دلایل استفاده از مدل ارزیابی عملکرد متوازن111
2-4-5- کاربردهاي ارزيابي عملکرد متوازن113
2-4-6- گام هاي پياده سازي و توسعه مدل ارزیابی عملکرد متوازن115
2-4-7- سير تكاملى مدل ارزیابی عملکرد متوازن118
2-4-8- مزایای مدل ارزیابی عملکرد متوازن123
2-4-9- محدوديت های مدل ارزيابي عملكرد متوازن124

2-5- مروری بر رتبه بندی در صنعت بیمه.124
2-5-1- مقدمه.125
2-5-2- تعریف رتبه بندی125
2-5-3- منظور از رتبه بندی در صنعت بیمه.125
2-5-4- تفاوت مفهوم رتبه بندی با رده بندی.126
2-5-5- دلایل و ضرورت رتبه بندی در صنعت بیمه ایران126
2-5-6- اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه128
2-5-7- مزایا و اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه.128
2-5-8- چالش ها و محدودیت های رتبه بندی شرکت های بیمه در ایران129
2-5-9- مشكلات اجرايي رتبه بندي مؤسسات بیمه در ايران133
2-5-10- متدولوژي (روش شناسی) رتبه بندي شركت هاي بيمه133
2-5-11- طبقات روش شناسي رتبه بندي.134
2-5-12- مهم ترين فاكتور هاي مؤثر در تعيين نوع متدولوژي رتبه بندي135
2-6- مطالعات تجربی ارزیابی عملکرد بیمه135
2-6-1- جمع بندی ادبیات تحقیق.149

2-7- مدل پیشنهادی تحقیق.152
2-7-1- مدل کلان (مفهومی)152
2-7-2- مدل خرد (عملیاتی)153

منابع و مأخذ    
منابع فارسی
منابع انگلیسی

 

بررسی مقایسه ای عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق بانکی از منظر مشتریان و ارائه راهکارهای پیشنهادی

بررسی مقایسه ای عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق بانکی از منظر مشتریان و ارائه راهکارهای پیشنهادی پایان نامه مطالبات معوق عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق راهکارهای مناسب برای وصول مطالبات بانکی مطالبات معوق بانکی علل ایجاد مطالبات معوق…

تاثیر مصادیق، تاثیر تعلیق ، تعویق ، تخفیف ، و نظام های نیمه آزادی و مشروط در مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی و خدمات عمومی

تاثیر مصادیق، تاثیر تعلیق ، تعویق ، تخفیف ، و نظام های نیمه آزادی و مشروط در مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی و خدمات عمومی محرومیت از خدمات عمومی محرومیت از حقوق اجتماعی مجازات های محرومیت از حقوق اجتماعی محرومیت…

مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه

مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه crm در بیمه روش اجرایی crm مدیریت ارتباط با مشتریان بیمه ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه اجراي CRM در محيط كسب و كار پایان نامه…

جزوه کلاسی اصول حسابداری 3 انتشارات پیام نور - خلاصه شده کل کتاب

جزوه کلاسی اصول حسابداری 3 انتشارات پیام نور - خلاصه شده کل کتاب جزوه کلاسی اصول حسابداری 3 انتشارات پیام نور خلاصه شده کل کتاب رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب اصول حسابداری 3 انتشارات پیام نور 37 صفحه pdf…

پاورپوینت شاخص های رفاه

پاورپوینت شاخص های رفاه کلمات کلیدی : پاورپوینت شاخص های رفاه شاخص های رفاه مقاله شاخص های رفاه تحقیق شاخص های رفاه بررسی شاخص های رفاه شاخص لگاتوم شاخص های رفاه در ایران دولت رفاه تاریخچه دولت رفاه ویژگی های…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تئوری های بازنشستگی 28 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تئوری های بازنشستگی 28 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تئوری های بازنشستگی مبانی نظری تئوری های بازنشستگی پیشینه تحقیق تئوری های بازنشستگی پیشینه داخلی تئوری های بازنشستگی پیشینه خارجی تئوری های بازنشستگی…

بررسی نظریه علما در مورد ورشکستگی در حقوق تجارت بین الملل

بررسی نظریه علما در مورد ورشکستگی در حقوق تجارت بین الملل ورشکستگی حقوق تجارت بین الملل دانلود مقاله حقوق ورشکستگی در حقوق تجارت بین الملل بررسی نظریه علما حقوق در مورد ورشکستگی رفتن به سایت اصلی بررسی نظریه علما در…

مقاله ترجمه شده رشته مکانیک و مواد با عنوان مدل ساختار مایع تعاملی برای نانو لوله های کربنی با در نظرگرفتن اثر اندازه‎ ‎نانو جریان و نانو ‏ساختار

مقاله ترجمه شده رشته مکانیک و مواد با عنوان مدل ساختار مایع تعاملی برای نانو لوله های کربنی با در نظرگرفتن اثر اندازه‎ ‎نانو جریان و نانو ‏ساختار عدد نودسن پارامتر ‏ویسکوزیته بی ثباتی واگرایی سرعت جریان بحرانی تعامل ساختار…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مشارکت محلی روستایی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مشارکت محلی روستایی مبانی نظری مشارکت محلی پیشینه مشارکت محلی پیشینه تحقیق مشارکت محلی مبانی نظری پژوهش مشارکت محلی مبانی نظری و پیشینه مشارکت محلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشارکت محلی دانلود مبانی نظری…

پاورپوینت آشنایی با تاریخ مصر باستان

پاورپوینت آشنایی با تاریخ مصر باستان کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با تاریخ مصر باستان آشنایی با تاریخ مصر باستان تاریخ مصر باستان بررسی تاریخ مصر باستان تحقیق آشنایی با تاریخ مصر باستان مصر باستان مقاله مصر باستان تاریخ مصر…

گزارش کارآموزی رشته شیمی كاربردی شرکت شورآور گرمسار (سهامی خاص)

گزارش کارآموزی رشته شیمی كاربردی شرکت شورآور گرمسار (سهامی خاص) نمک انواع نمک تولید نمک شرکت شورآور گرمسار دانلود گزارش کارآموزی رشته شیمی كاربردی شرکت شورآور گرمسار (سهامی خاص) خرید گزارش کارآموزی رشته شیمی كاربردی انجام گزارش کارآموزی رشته شیمی…

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد رضایت زناشویی 45 صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد رضایت زناشویی 45 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت زناشویی پیشینه تحقیق رضایت زناشویی پیشینه پژوهش رضایت زناشویی پیشینه داخلی رضایت زناشویی پیشینه خارجی رضایت زناشویی پیشینه تحقیق در مورد رضایت…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی 53 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی 53 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سازگاری اجتماعی مبانی نظری سازگاری اجتماعی پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی پیشینه داخلی سازگاری اجتماعی پیشینه خارجی سازگاری اجتماعی پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی پیشینه نظری…

پاورپوینت برنامه ریزی جانشینی مدیریت

پاورپوینت برنامه ریزی جانشینی مدیریت پاورپوینت برنامه ریزی جانشینی مدیریت جانشینی مدیریت برنامه جایگزینی برنامه ریزی جانشینی تعریف برنامه ریزی جانشینی مدیریت و قلمرو آن مزایا و فواید برنامه ریزی جانشینی مدیریت فرایند رشد نظریه های جانشینی تفاوت های بین…

تمرکز مالکیت و تاثیر آن بر گزارشگری مالی

تمرکز مالکیت و تاثیر آن بر گزارشگری مالی کلمات کلیدی : تمرکز مالکیت نهادی اهمیت تمرکز مالکیت تاثیر تمرکز مالکیت بر عملکرد تعریف تمرکز مالکیت چیست تمرکز مالکیت و عملکرد شرکت پایان نامه تمرکز مالکیت تاثیر تمرکز مالکیت بر گزارشگری…

ارزیابی عملکرد شعب سازمان با تحلیل پوششی داده ها

ارزیابی عملکرد شعب سازمان با تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی  با DEA ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها پایان نامه ارزیابی عملکرد پایان…

اختلاس

اختلاس اختلاس دانلود مقاله اختلاس دانلود تحقیق اختلاس جرم اختلاس اختلاس اموال عمومى اختلاس در نظام بانکی رفتن به سایت اصلی اختلاس   مقدمه: اختلاس اموال عمومى، همزاد با تشكیل حكومت ها مطرح بوده و قدمتى به اندازه خود دولتها…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی 64 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی 64 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری سرمایه اجتماعی دانلود مبانی نظری سرمایه اجتماعی پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی دانلود پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی پیشینه داخلی سرمایه اجتماعی پیشینه خارجی سرمایه اجتماعی پیشینه پژوهش…

مقاله ترجمه شده رشته صنایع غذایی با عنوان محرکه و مدل سازی برنامه زمان اجرا

مقاله ترجمه شده رشته صنایع غذایی با عنوان محرکه و مدل سازی برنامه زمان اجرا محرکه مدل سازی مدل سازی برنامه زمان اجرا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروشگاه ساز فایل مقاله ترجمه شده دانلود مقاله ترجمه شده…

پاورپوینت بررسی نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی

پاورپوینت بررسی نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی استراتژی های ورود در حوزه تجارت بین الملل نقش…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد سازمانی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد سازمانی مبانی نظری عملکرد سازمانی دانلود مبانی نظری عملکرد سازمانی پیشینه عملکرد سازمانی پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی ادبیات نظری عملکرد سازمانی فصل دوم پایان نامه عملکرد سازمانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی…

پرورش قارچ خوراكی

پرورش قارچ خوراكی قارچ خوراكی طرز کاشت اسپون اهمیت قارچ در رژیم غذایی شرایط برای پرورش و رشد قارچ دانلود مقاله پرورش قارچ خوراكی بیماریهای اِسپان قارچ خوراکی تهیه بستر برای پرورش قارچ سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در…

فیبرهای پلیمری تقویت شده و تاثیر آن بر افزایش شکل پذیری اتصالات بتن آرمه

فیبرهای پلیمری تقویت شده و تاثیر آن بر افزایش شکل پذیری اتصالات بتن آرمه ورقه های FRP سازه های بتن آرمه فیبرهای پلیمری تقویت شده دانلود پایان نامه افزایش شکل پذیری اتصالات بتن آرمه دانلود پایان نامه افزایش شکل پذیری…

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های ارتباطی (فصل دوم) 39 صفحه

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های ارتباطی (فصل دوم) 39 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مهارت های ارتباطی مبانی نظری مهارت های ارتباطی پیشینه تحقیق مهارت های ارتباطی پیشینه داخلی مهارت های ارتباطی پیشینه خارجی مهارت…

مبانی نظری پیش بینی تراوش در سد خاکی با مدل شبکه عصبی

مبانی نظری پیش بینی تراوش در سد خاکی با مدل شبکه عصبی علل خرابی سدهای خاکی پیش بینی تراوش از بدنه سد خاکی پیش بینی تراوش از بدنه سدهای خاکی با داده کاوی بکارگیری داده کاوی در پیش بینی تراوش…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *