اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن

اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن

کارکردهای رسانه
اثربخشی در رسانه
اثربخشی برنامه های فرهنگی
مدل های اثربخشی سازمانی
الگوی مدیریت رسانه صدا و سیما
عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان
رابطه بین اثربخشی و رشد یک سازمان
فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما
اثر بخشی مدیریت برنامه های صدا و سیما
اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما
پایان نامه اثربخشی
پایان نامه اثربخشی سازمانی
پایان نامه ارشد اثربخشی

رفتن به سایت اصلی

بر اساس الگوی مدیریت رسانه ای پژوهش حاضر نیز بر آن بوده به اثر بخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی (سازماندهی نیروها، ارتباط کارکنان) سازمان صدا و سیما و برنامه های آن (گرایش موضوعی برنامه ها، تنوع برنامه ها، فنون تکنولوژی ساخت برنامه ها و زمان ارائه برنامه ها) بپردازد. 

 

 

رسانه‌ها در جوامع اهداف متعددي را دنبال مي‌کنند که مهم‌ترين و نهايي‌ترين هدف در رسانه، اثرگذاري مطلوب و نفوذ در نگرش‌ها و به دنبال آن تغيير در رفتار مخاطب است (روشندل اربطاني، 1385: 15). در واقع جلب مخاطب جزء اهداف ابتدايي يک رسانه به منظور جذب و نفوذ در وي است و هدف غايي رسانه تأمين نمي‌شود؛ مگر اين که محتوايي که به مخاطبان عرضه مي‌شود محتواي غني و مؤثري باشد.

 

 تمرکز بر محتواي رسانه‌اي و غني‌سازي هر چه بيشتر آن جهت اثرگذاري مطلوب و مورد انتظار مخاطب بسيار مهم است. به عبارت ساده‌تر تمامي کوشش‌ها و هزينه‌هاي گزاف يک رسانه به هدر خواهد رفت، اگر محتواي رسانه‌اي از قابليت لازم به منظور نفوذ در مخاطب و ايجاد فضاي مناسب تعاملي با مخاطب برخوردار نباشد. پس اثر بخشي به عنوان مهم‌ترين مولفه در تعيين توفيق رسالت يک رسانه در دستيابي به اهداف رسانه است. بايد گفت حداکثر اثرگذاري زماني ايجاد مي‌شود که مخاطب رسانه‌اي اقناع و خود به مبلغ پيام‌هاي رسانه‌اي مبدل شود. به طوري که بي‌هيچ چشم‌داشتي پيام‌هاي رسانه را ترويج و تبليغ کند (روشندل اربطاني، 1385: 16) .

 

 

کارکنان سازمان صدا و سیما به عنوان یکی از مولفه های ذینفع این رسانه ملی محسوب می شوند که از حقوق و نقش های مختلفی برخوردارند. فرصت برابر و متنوع در پیوستن به تشکل های درون و برون سازمانی، آزادی اجتماعات و مذاکرات دسته جمعی کارمندان با مدیران، تأمین فرصت های شغلی برابر و … از جمله تقاضاهای کارکنان این سازمان است. 

 

 

اساس الگوی مدیریت منابع انسانی در زمینه روابط کارکنان را نیز می‌توان بدین‌گونه بیان کرد که، مدیریت روابط کارکنان، عاملی برای ایجاد و توسعه تعهد در کارکنان، تاکید بر منافع متقابل، تغییر رویه‌ از چانه ‌زنی گروهی به سوی قراردادهای فردی، بهره‌گیری از تکنیک‌های افزایش مشارکت کارکنان مانند حلقه‌های کیفیت یا گروههای بهبود، تأکید پیوسته بر کیفیت، افزایش انعطاف‌پذیری در توافقنامه های کاری، تأکید بر کار گروهی و هماهنگ ساختن شرایط برای همه کارکنان.

 

 استراتژی روابط کارکنان با توجه به شرایطی که پیش ‌روی سازمان هاست، طراحی می‌شود. عواملی چون استراتژی سازمان، چارچوبهای قانونی، مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، و سیاست‌های کلان کشوری و بین‌المللی موضوعاتی هستند که بر استراتژی روابط کارکنان تأثیر فراوانی دارند. ایجاد روابط مناسب با اتحادیه‌ها و کارکنان یکی از استراتژی‌های بنیادی هر سازمانی از جمله صدا و سیماست. این امر باعث ایجاد اعتماد و احترام متقابل، بینشی مشترک در مورد برنامه‌های آتی، مبادله مستمر اطلاعات، اهداف و فرهنگ مشترک و مشارکت کارکنان در تصمیم‌گیری می‌شود (صامعی، 1387 ).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول
1-1- مقدمه     2
1-2- بیان مساله    2
1-3- اهمیت و ضرورت    4
1-4- چارچوب کلان نظری تحقیق    5
1-5-گزاره های تحقیق    6
1-5-1- اهداف پژوهش    6
1-5-1-1- هدف اصلی    6
1-5-1-2- اهداف فرعی     6
1-5-2- سوالات پژوهش    7
1-5-2-1- سوال اصلی     7
1-5-2-2- سوالات فرعی     7
1-5-3- فرضیه های تحقیق    8
1-5-3-1- فرضیه اصلی    8
1-5-3-2- فرضیه های فرعی     8
1-6- روش شناسی تحقیق    8
1-6-1- نوع و روش تحقیق    8
1-6-2- قلمرو تحقیق    9
1-6-2-1- قلمرو موضوعی تحقیق….9
1-6-2-2- قلمرو مکانی تحقیق9
1-6-2-3- قلمرو زمانی تحقیق    9
1-6-3- جامعه آماری. 9
1-6-4- روش نمونه گیری و تخمین حجم نمونه    9
1-6-5- روش و ابزار گرد آوری داده ها    9
1-6-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها    9
1-6-7- نقشه راه.10
1-7- شرح واژه ها10   

    

فصل دوم
2-1- مقدمه    14
2-2- مبانی نظری پژوهش    14
2-2-1- اثربخشی    14
2-2-1-1- مفهوم اثربخشی    15
2-2-1-2- تعاریف اثربخشی    16
2-2-1-3- اثربخشی و اهداف سازمان    18
2-2-1-3-1- هدف سازمانی    19
2-2-1-4- شایستگی مدیریت و اثربخشی    20
2-2-1-5- الگویی برای اثر بخشی    22
2-2-1-6- عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان    23
2-2-1-7- ویژگی  نظام های اثر بخش    24
2-2-1-8- مدل های اثربخشی سازمانی     25
2-2-1-9- ادغام معیارهای اثربخشی در مدیریت    28
-2-2-2- رسانه    28
2-2-2-1- تعریف رسانه    29
2-2-2-2- دیدگاه ها درباره نقش رسانه    30
2-2-2-2-1- دیدگاه افراطی     30
2-2-2-2-2- دیدگاه تفریطی    30
2-2-2-2-3- دیدگاه بینابینی یا معتدل    31
2-2-2-3- کارکردهای رسانه    31
2-2-2-3-1-کارکرد خبری و اطلاع رسانی رسانه    32
2-2-2-3-2-کارکرد آموزشی رسانه    33
2-2-2-3-3-کارکرد تفریحی و سرگرمی رسانه    34
2-2-2-4- ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه    35
2-2-2-4-1- ایده برنامه    35
2-2-2-4-2- نام برنامه    36
2-2-2-4-3- آرم برنامه    37
2-2-2-4-4- لزوم تناسب برنامه37
2-2-2-5- تکنولوژی و مدیریت رسانه    38
2-2-2-5-1 انواع رویکرد مدیران رسانه به تکنولوژی     38
2-2-2-6- طبقه بندی برنامه های تلویزیون     41
2-2-2- 7- کیفیت برنامه های رسانه ای     42
2-2-2-8- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیرگذاری رسانه.43
2-2-2-8-1- نظریه استفاده و رضایتمندی    45
2-2-2-8-2- نظریه انتظارات اجتماعی    47
2-2-2-8-3- نظریه یادگیری اجتماعی یا مشاهده ای    49
2-2-3- مدیریت رسانه    50
2-2-3-1- مفهوم مدیریت رسانه    51
2-2-3-2- تعریف مدیریت رسانه    52
2-2-3-3- چهار وظیفه مدیریت برنامه در رسانه    53
2-2-3-4- مدیریت برنامه    54
2-2-3-4-1-  تعریف مدیریت برنامه.55
2-2-3-4-2- روش کار در مدیریت برنامه    55
2-2 -3-4-3-  مقوله های موضوعی و مواد برنامه    56
2-2-3-4-4 – برنامه ریزی نیروی انسانی سازمان صدا وسیما    58
2-2-3-4-5- مدیریت روابط کارکنان سازمان صدا و سیما    59
2-2-3-4-6- اهمیت مدیریت نیروی انسانی سازمان ها    60 
2-2-3-4-7- فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما    60
2-2-3-4-8- الگوی مدیریت رسانه(صدا و سیما)    61
2-2-3-4-9- اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما    63

2- 4- پیشینه پژوهش     65
2- 4- 1- پیشینه داخلی     65
2-4-1-1- پایان نامه های داخلی مرتبط    65
2-4- 1-1-1- بررسی ویژگی های سازمان های اثربخش     65
2-4-1-1-2- بررسی میزان اثربخشی سیستم اطلاعات مدیریت    66
2- 4-1-1-3- طراحی الگوی مدیریت اثر بخشی سازمانی بر اساس نظریه نظم در آشفتگی     67 
2-4-1-1-4- بررسی تأثیر ارتباطات رسمی و غیر رسمی سازمان بر اثربخشی واحدهای اداری     67
2-4-1- 1-5- بررسی عوامل موثر بر استفاده کنندگان اردبیلی از شبکه های ماهواره ای کشورها    68
2-4-1- 1-6- نقش شایستگی مدیران در اثربخشی مدیریت    70
2-4-1-1-7- بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اثربخشی در اداره کل ورزش و جوانان    70
2-4-1-2- مقالات داخلی مرتبط    70
2-4-1-2-1- مخاطب، وابستگی یا رضایتمندی     71
2-4-1-3- تحقیقات داخلی مرتبط     71
2-4-1-3-1- بررسی ارتباط بین سبک شخصیت و اثربخشی مدیریت در مدیران سازمان های دولتی    71
2-4-1-3-2- بررسی رابطه سلامت سازمانی با اثربخشی مدارس     72
2-4-1-3-3- بررسی رسانه های جمعی و تاثیر آن بر فرهنگ جامعه    72
2-4-1-3-4- ارتباط فرهنگ سازمانی با اثربخشی مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی     73
2-4-1-3-5- نقش و کارکرد وسایل ارتباط جمعی    73

2-4-2-پیشینه خارجی     74
2-4-2-1- مقالات خارجی مرتبط    74
2-4-2-1-1- سبک رهبری مدیران و اثربخشی    74
2-4-2-1-2- رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی    74
2-4-2-1-3- نقش مدیریت دانش اثربخش در عملکرد سازمانی    74
2-4-2-1-4- فرهنگ سازمانی و اثربخشی شخصی و رهبری    74
2-4-2-1-5- مدیریت اثر بخش    74
2- 4-2-1-6- تحقیقی از دانشگاه ایالتی میشیگان درباره کیفیت برنامه    76
2-4-2-1-7-  تحقیق از کشورهای شمالی اروپا درباره کیفیت برنامه    78
2-4-2-1-8-  دیدگاهی در انگلستان درباره کیفیت برنامه    79
2-5- جمع بندی مبانی و پیشینه تحقیق و ارایه الگوی مفهومی پیشنهادی    84

 

 

فصل سوم 
3-1- مقدمه    99
3-2- روش پژوهش 88
3-3- متغیر ها ،تعریف عملیاتی .89
3-3-1- متغیر وابسته تحقیق وتعریف عملیاتی…90 
3-3-2- متغیر مستقل مدیریت برنامه.91
3-3-3- متغیر مستقل )گروه بندی وسازماندهي نیروهای تخصصي (در مدیریت برنامه.92
3-3-4- متغیر مستقل )مهارتها و فنون ارتباطي کارکنان(در مدیریت برنامه 92
3-3-5- متغیر مستقل )تكنولوژی ساخت برنامه(در مدیریت برنامه.93
3-3- 6- متغیر مستقل )گرایش موضوعي برنامه ها(در مدیریت برنامه.94
3-3-7- متغیر مستقل )تنوع برنامه ها(در مدیریت برنامه94
3-3-8- متغیر مستقل )زمان ارائه برنامه ها(در مدیریت برنامه.95
3-4- جامعه آماری .95
3-5- تکنیک توصیف و تحلیل داده ها     96
3-5-1- آماره های توصیفی     96
3-5-2- آماره های استنباطی     96
3-6- ابزار ،روایی و پایانی     97
3-7-1- ابزار    97
3-7-2- روایی    97
3-7-3- پایایی یا قابلیت اعتماد ابزار سنجش    97

 

 

فصل چهارم
مقدمه101
4-1- توصیف گویۀ جنسیت پاسخگویان    101
4-2- توصیف گویۀ سن پاسخگویان    102
4-3- توصیف گویۀ رشتۀ تحصیلي پاسخگویان    103
4-4- توصیف گویۀ حوزۀ تخصصي پاسخگویان    104
4- 5- توصیف گویۀ میزان تحصیلات پاسخگویان    105
4-6- توصیف گویۀ سابقه خدمت پاسخگویان    106
4-7 – توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل”گروه بندی و سازماندهي نیروهای تخصصي”    108
4- 8- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل “مهارتها و فنون ارتباطي کارکنان”    110
4-9- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل”تكنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها”    113
4-10- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” گرایش موضوعي برنامه ها”    115
4-11- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” تنوع برنامه ها ”    118
4-12- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” زمان ارائه برنامه ها”    122
4-13- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل ” مدیریت برنامه ها ”    125
4-14- توصیف گویه های مربوط به متغیر وابستۀ پژوهش”میزان اثربخشی برنامه های صدا و سیما”     127
4- 15- آزمون نرمال بودن متغیرهای مستقل و وابسته    130
4- 16- تحلیل یافته های تحقیق)آزمون فرضیات(    131
4- 16-1- آزمون فرضیه اصلی تحقیق    131
4- 16-2- آزمون فرضیه اول    132
4- 16-3- آزمون فرضیه دوم     133
4- 16- 4- آزمون فرضیه سوم    134
4- 16- 5- آزمون فرضیه چهارم    136
4-16-6- آزمون فرضیه پنجم    137
4- 16-7- آزمون فرضیه ششم    138
4- 17- تحلیل رگرسیون چندگانه متغیر وابسته و متغیرهای مستقل    140
4-17-1- معادله رگرسیون    141

 

 

فصل پنجم 
5-1- مقدمه    144
5-2- خلاصه یافته    144
5-3-نتایج    145
5-3-1- نتایج حاصل از بررسي فرضیه های پژوهش    145
5-3-1-1- بررسي های حاصل از فرضیه اصلي پژوهش    145
5-3-1-2- بررسي های حاصل از فرضیه اول پژوهش    145
5-3-1-3- بررسي های حاصل از فرضیه دوم پژوهش    145
5-3-1-4- بررسي های حاصل از فرضیه سوم پژوهش    146
5-3-1-5- بررسي های حاصل از فرضیه چهارم پژوهش    146
5-3-1-6- بررسي های حاصل از فرضیه پنجم پژوهش    146
5-3-1-7- بررسي های حاصل از فرضیه ششم پژوهش    146
5-3-2- نتایج حاصل از بررسي متغیر وابستۀ پژوهش    146
5-4- بحث و نتیجه گیری147
5-5- پیشنهادات کاربردی     149
5-6- پیشنهادات برای پژوهش های آتی     149
5-7- محدودیت های تحقیق    149

منابع و مأخذ 
پیوست ها و ضمائم

 

 

فهرست جداول
جدول 1-1- نقشه راه    10 
جدول 2-1- مدل های مختلف اثر بخشی    27
جدول 2-2- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیر گذاری رسانه    50
جدول 2-3- توضیحات چهار مهارت اصلي مدیریت.54
جدول 2-4- جمع بندی پیشینه تحقیقات داخلی     79
جدول 2-5- جمع بندی پیشینه تحقیقات خارجي    83
جدول 3-1- معرف سازی متغیر وابسته(اثر بخشی برنامه های صدا و سیما بر مخاطبان)91
جدول 3-2- معرف سازی متغییر مستقل(گروه بندی و سازماندهی نیروهای متخصص).92  
جدول 3-3- معرف سازی متغییر مستقل(فنون ارتباطی کارکنان).93
جدول 3-4- معرف سازی متغیر مستقل(تکنولوژی ساخت برنامه).93
جدول 3-5- معرف سازی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه).94
جدول 3-6- معرف سازی متغیر مستقل(تنوع برنامه).94
جدول 3-7- معرف سازی متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)95
جدول 3-8- نوع آزمون فرضیات96
جدول 3-9- بررسی قابلیت اعتبار و اعتماد متغیرهای تحقیق98
جدول 4-1- توزیع فراوانی مربوط به دسته های جنسیت پاسخگویان101
جدول 4-2- توزیع فراوانی مربوط به (سن پاسخگویان102 
جدول 4-3- توزیع فراوانی مربوط به (رشته تحصیلی پاسخگویان)103
جدول 4-4- توزیع فراوانی مربوط به (حوزه تخصصی پاسخگویان)104
جدول 4-5- توزیع فراوانی مربوط به (میزان تحصیلات)105
جدول 4-6- توزیع فراوانی مربوط به (سابقه خدمت پاسخگویان).106
جدول4-7-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی).108
جدول4-7-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(میزان تاثیر گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی109
جدول 4-7-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل (گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی)109 
جدول 4-8-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(مهارتها و فنون ارتباطی.110
جدول 4-8-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل (میزان تاثیر مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان).111
جدول 4-8-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان112
جدول 4-9-1- توزیع فراوانی گویه های متغییر مستقل(تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)113
جدول 4-9-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(تاثیر تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)در یک نگاه
جدول 4-9-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)    114
جدول 4-10-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل (گرایش موضوعی برنامه ها)    116
جدول 4-10-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه ها )در یک نگاه    117
جدول 4-10-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه)    117
جدول 4-11-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    119
جدول 4-11-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل (تنوع برنامه ها) در یک نگاه    120
جدول 4-11-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    120
جدول 4-12-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)    122
جدول 4-12-2- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)در یک نگاه    123
جدول 4-12-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)    123
جدول 4-13-1- توزیع فراوانی مربوط به متغیر مستقل(مدیریت برنامه ها)در یک نگاه    125
جدول 4-13-2- شاخص های مرکزی متغییر مستقل(مدیریت برنامه ها)    126
جدول 4-14-1- توزیع فراوانی مربوط به گویه های متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه ها)    127
جدول 4-14-2- توزیع فراوانی مربوط به گویه های متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه ها) در یک نگاه    
جدول 4-14-3- شاخص های مرکزی متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه)    129
جدول 4- 15- آزمون نرمال بودن متغیر های مستقل و وابسته    130
جدول 4-16-1- ضریب همستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و مدیریت برنامه)    131
جدول 4-16-2- ضریب همبستگی(میزان اثربخشی شبکه استانی و گروه بندی وسازماندهی نیروهای تخصصی)    132
جدول 4-16-3- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و گرایش موضوعی برنامه ها)    133
جدول 4-16-4- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و فنون ارتباطی کارکنان)    134
جدول 4-16-5- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تکنولوژی ساخت برنامه ها)    136
جدول 4-16-6- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تنوع برنامه ها)    137
جدول 4-16-7- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و زمان ارائه برنامه ها)    138
جدول 4-16-8- جدول ترکیبي آزمون فرضیات تحقیق    139
جدول 4-17-1- آنالیز واریانس    140
جدول 4-17-2- ضرایب تاثیر استاندارد شده و غیر استاندارد در رگرسیون    141

 

 

فهرست نمودارها
نمودار 1-1- مدل مفهومی پژوهش    .6
نمودار 2-1- انواع تاثیرات داخلي تكنولوژی    .39
نمودار 2-2- نحوه تاثیر تكنولوژی بر مدیران رسانه    .40
نمودار 2-3- چهار مهارت اصلي مدیریت را برای دستیابي به اهداف سازماني    .54
نمودار 2-4- کیفیت از نظر برنامه و عوامل تولید    .77
نمودار 2-5- سنجش کیفیت فني    .77
نمودار 2-6-کیفیت از منظر تنوع)وسعت امكان انتخاب مخاطب (    .78
نمودار 2-7- کیفیت بر اساس سنجش واکنش مخاطب    .78
نمودار 2-8- مدل مفهومی پژوهش    85 
نمودار 4-1- توزیع پاسخگویان بر اساس جنسیت    102
نمودار 4-2- مربوط به سن پاسخگویان    103
نمودار 4-3- مربوط به رشته تحصیلی پاسخگویان    104
نمودار 4-4- مربوط به حوزه تخصصی پاسخگویان    105
نمودار 4-5- مربوط به میزان تحصیلات پاسخگویان    106
نمودار 4-6- مربوط به سابقه خدمت پاسخگویان    107
نمودار 4-7- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی)    110
نمودار 4-8- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان)    112
نمودار 4-9- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)    115
نمودار 4-10- مربوط به متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه ها)    118
نمودار 4-11- مربوط به متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    121
نمودار 4-12- مربوط به متغیر مستقل (زمان ارائه برنامه ها)    124
نمودار 4-13- مربوط به متغیر مستقل(مدیریت برنامه)    126
نمودار 4-14- مربوط به متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه های صدا و سیما)    129
نمودار 4-15-1- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و مدیریت برنامه ها)    132
نمودار 4-15-2- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و سازماندهی نیروهای تخصصی)    133
نمودار 4-15-3- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و گرایش موضوعی برنامه ها)    134
نمودار 4-15-4- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و فنون ارتباطی کارکنان )    135 
نمودار 4-15-5- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تکنولوژی ساخت برنامه ها)    137
نمودار 4-15-6- پراکنش (میزان اثربخشی شبکه استانی و تنوع برنامه ها)    138
نمودار 4-15-7- پراکنش (میزان اثربخشی شبکه استانی و زمان ارائه برنامه ها)    139

    

 

 

ادبیات نظری و پیشینه تجربی تعارض سازمانی

ادبیات نظری و پیشینه تجربی تعارض سازمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعارض سازمانی مبانی نظری تعارض سازمانی پیشینه تحقیق تعارض سازمانی پیشینه داخلی تعارض سازمانی پیشینه خارجی تعارض سازمانی پیشینه پژوهش تعارض سازمانی پیشینه نظری تعارض سازمانی…

مبانی نظری علل و عوامل بروز مفاسد اداری و نقش قانون در جهت پیشگیری از آن

مبانی نظری علل و عوامل بروز مفاسد اداری و نقش قانون در جهت پیشگیری از آن دلایل بروز فساد اداری عوامل بروز فساد اداری علل بروز فساد اداری عوامل اقتصادی بروز فساد اداری عوامل بروز فساد اداری از دید اسلام…

مبانی نظری ارزیابی ارتباط الگوهای فرزند پروری با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی داﻧﺶ آﻣﻮزان

مبانی نظری ارزیابی ارتباط الگوهای فرزند پروری با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی داﻧﺶ آﻣﻮزان مبانی نظری ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ ﭘﺮوری ﺳﻼﻣﺖ رواﻧﻲ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ مبانی نظری الگوهای فرزند پروری راﺑﻄﻪ ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ ﭘﺮوری ﺑﺎ ﺳﻼﻣﺖ رواﻧﻲ راﺑﻄﻪ ﻣﻜﺘﺐ…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اختلالات گفتاری و زبانی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اختلالات گفتاری و زبانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال گفتاری مبانی نظری اختلال گفتاری پیشینه تحقیق اختلال گفتاری پیشینه داخلی اختلال گفتاری پیشینه خارجی اختلال گفتاری پیشینه پژوهش اختلال گفتاری پیشینه نظری…

پاورپوینت اصول و مبانی GIS

پاورپوینت اصول و مبانی GIS پاورپوینت اصول و مبانی GIS اصول و مبانی GIS GIS تعاریف GIS اصول و مبانی GIS تاریخچه GIS در ایران و جهان دلایل استفاده از GIS وظایف اصلی GIS نرم افزارهای کاربردی GIS ویژگی ها…

نقوش و معماری مساجد قدیمی ایران و مقایسه آنها با هم

نقوش و معماری مساجد قدیمی ایران و مقایسه آنها با هم معماری مسجد کبود تبریز معماری مسجد شیخ لطف الله اصفهان بررسی نقوش مسجد کبود تبریز بررسی نقوش مسجد شیخ لطف الله اصفهان طراحی معماری مسجد کبود تبریز طراحی معماری…

الگوی اخلاقی در دیوان ابوالحسن التهامی

الگوی اخلاقی در دیوان ابوالحسن التهامی الگو ابو الحسن التِّهامی قرآن بذل و بخشش فضایل اخلاق الگوی اخلاق عفو و بخشش دانلود مقاله ادبیات دانلود مقاله رشته ادبیات دانلود مقاله ترجمه شده ادبیات دانلود مقاله ترجمه شده رشته ادبیات دانلود…

سیاست های اشتغال زنان در نظام حقوقی ایران و مقایسه آن با اسناد بین المللی

سیاست های اشتغال زنان در نظام حقوقی ایران و مقایسه آن با اسناد بین المللی اشتغال زنان سیاست های اشتغال اشتغال زنان در حقوق بین الملل اشتغال زنان در نظام حقوقی ایران سیاست های اشتغال زنان در ایران دانلود مقالات…

اتوماتای یادگیر تصادفی و الگوریتمهای یادگیر

اتوماتای یادگیر تصادفی و الگوریتمهای یادگیر آتاماتای یادگیر یادگیری ماشین یادگیری تقویتی سیستمهای یادگیر اتوماتای یادگیر تصادفی الگوریتمهای یادگیر اتوماتای یادگیر تصادفی و الگوریتمهای یادگیر دانلود پروژه نرم افزار دانلود پروژه کامپیوتر رفتن به سایت اصلی دانلود پروژه مطالعاتی درس…

پاورپوینت بررسی نقش گیرنده های مرکزی هیستامینی( H1,H2 ,H3 ,H4 ) ، در اعمال فیزیولوژیک بدن

پاورپوینت بررسی نقش گیرنده های مرکزی هیستامینی( H1,H2 ,H3 ,H4 ) ، در اعمال فیزیولوژیک بدن کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی نقش گیرنده های مرکزی هیستامینی ( H1 H2 H3 H4 ) در اعمال فیزیولوژیک بدن نوروشیمی هیستامین ذخیره هیستامین…

مقاله مقایسه مرزبان نامه و کلیله و دمنه

مقاله مقایسه مرزبان نامه و کلیله و دمنه مرزبان نامه کلیله و دمنه نثر فارسی مقایسه مرزبان نامه و کلیله و دمنه دانلود مقاله مقایسه مرزبان نامه و کلیله و دمنه خرید پایان نامه دانشگاه تهران همکاری در فروش فایل…

پاورپوینت بررسی نقش و اهميت بازی در کودکان پيش دبستانی

پاورپوینت بررسی نقش و اهميت بازی در کودکان پيش دبستانی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی نقش و اهميت بازی در پيش دبستانی بررسی نقش و اهميت بازی در پيش دبستانی ضرورت و اهمیت بازی تعــاریف بــازی از دیـدگـاه صـاحـب نـظــران…

قراردادهای معاوضه و مقایسه آن با قراردادهای آتی

قراردادهای معاوضه و مقایسه آن با قراردادهای آتی قراردادهای معاوضه قراردادهای آتی انواع قراردادهای معاوضه تعریف قراردادهای معاوضه تاریخچه قراردادهای معاوضه ماهیت حقوقی قراردادهای سوآپ مقایسه قراردادهای معاوضه با قراردادهای آتی مقایسه قراردادهای سوآپ با قرارداد آتی و اختیار معامله…

ارزیابی مقایسه ای ویژگی سازمان یادگیرنده در مدارس

ارزیابی مقایسه ای ویژگی سازمان یادگیرنده در مدارس سازمان یادگیرنده مدرسه یادگیرنده مدارس یادگیرنده سازمان یادگیرنده پیتر سنگه سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش سازمان یادگیرنده در مدارس ویژگی سازمان یادگیرنده در مدارس مدرسه به مثابه سازمان یادگیرنده پایان نامه…

عوامل موثر بر ریسك نقدینگی بانكها

عوامل موثر بر ریسك نقدینگی بانكها بدهی ها بانک ملت ریسك نقدینگی هزینه تامین مالی دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد رشته اقتصاد عوامل موثر بر ریسك نقدینگی بانكها عوامل موثر بر ریسك نقدینگی بانك ملت دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد اقتصاد دانلود…

پرسشنامه تاثیر انگیزش بر عملکرد رفتار فرد در سازمان ها

پرسشنامه تاثیر انگیزش بر عملکرد رفتار فرد در سازمان ها پرسشنامه انگیزش پرسشنامه عملکرد رفتار پرسشنامه عملکرد رفتار فرد پرسشنامه عملکرد رفتار فرد در سازمان پرسشنامه رابطه انگیزش با عملکرد رفتار فرد رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه…

ارزیابی و سنجش کارآیی شعب بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها

ارزیابی و سنجش کارآیی شعب بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت بیمه ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها پایان نامه ارزیابی عملکرد بیمه با DEA ارزیابی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت مذهبی و اعتقادی 95 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت مذهبی و اعتقادی 95 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت مذهبی و اعتقادی مبانی نظری هویت مذهبی و اعتقادی پیشینه تحقیق هویت مذهبی و اعتقادی پیشینه داخلی هویت مذهبی و اعتقادی…

پرسشنامه افسردگی بک 13سوالی ویرایش دوم

پرسشنامه افسردگی بک 13سوالی ویرایش دوم ابعاد پرسشنامه افسردگی بک اعتبار و پایایی پرسشنامه افسردگی بک تحلیل پرسشنامه افسردگی بک روایی و پایایی پرسشنامه افسردگی بک پرسشنامه افسردگی بک 13سوالی نحوه نمره گذاری پرسشنامه افسردگی بک منبع پرسشنامه افسردگی بک…

بررسی رويکرد حقوق ايران و فقه اماميه به تفويض حق طلاق و ذکر آراء و اقوال مذاهب چهارگانه فقهی عامّه و حقوق مصر

بررسی رويکرد حقوق ايران و فقه اماميه به تفويض حق طلاق و ذکر آراء و اقوال مذاهب چهارگانه فقهی عامّه و حقوق مصر تفویض در طلاق به زوجه تفویض حق طلاق به زن تفویض حق طلاق وکالت زوجه در طلاق…

پاورپوینت آشنايي با سازمان تربيتي؛ علمي و فرهنگي سازمان ملل متحد یونسکو UNESCO

پاورپوینت آشنايي با سازمان تربيتي؛ علمي و فرهنگي سازمان ملل متحد یونسکو UNESCO پاورپوینت آشنايي با سازمان تربيتي؛ علمي و فرهنگي سازمان ملل متحد یونسکو UNESCO رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آشنايي با سازمان تربيتي؛ علمي و فرهنگي سازمان ملل…

تشریح ماهیت و عوامل نیات رفتاری مشتری

تشریح ماهیت و عوامل نیات رفتاری مشتری کلمات کلیدی : نیات رفتاری مشتریان مدل نیات رفتاری ابعاد نیات رفتاری تعریف نیات رفتاری نیات رفتاری در تبليغات موبایلی تحقیق در مورد نیات رفتاری مشتریان انگیزه های اقدام به خرید مصرف کننده…

مبانی نظری ارزیابی و سنجش کارایی شعب بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها

مبانی نظری ارزیابی و سنجش کارایی شعب بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت بیمه ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها مبانی نظری ارزیابی عملکرد بیمه با…

بررسی عوامل موثر بر قابلیت مدیریت دانش در شرکت‌های تولیدی استان گیلان

بررسی عوامل موثر بر قابلیت مدیریت دانش در شرکت‌های تولیدی استان گیلان مدیریت دانش قابلیت مدیریت دانش مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی عوامل موثر بر قابلیت مدیریت دانش مقاله قابلیت مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی عوامل موثر بر قابلیت مدیریت…

جزوه حقوق بین الملل اقتصادی دکتر افروغ

جزوه حقوق بین الملل اقتصادی دکتر افروغ جزوه حقوق بین الملل اقتصادی دکتر افروغ رفتن به سایت اصلی جزوه حقوق بین الملل اقتصادی دکتر افروغ به تعداد 30 صفحه pdf جزوه دستنویس دانشجو از مباحث کلاس شامل مباحث کلیات لیبرالیسم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *